View Single Post
Deler mailen jeg nettopp fikk med dere som følger med i tråden
Hei.

Den siste uken har jeg jobbet veldig hardt for å sende pakken som var bestilt.
Jeg ønsker å utdype situasjonen gjennom denne e-posten.

Da jeg startet letingen etter billigere elektronikk til meg selv og familie i vår, kom jeg over ett firma i USA som jeg besilte gjennom. jeg mottok varer og alt var i orden med forsendelse og slik. Dette var små ordre på 2-3 ting pr ordre. Jeg ble fforspurt etter noen ordre om jeg kunne tenke meg mere rabatt pr kjøpte ting. for og få dette måtte jeg bestille mere hver ordre. Dette var en tanke jeg lot modne i 2 måneder, og etter mange samtaler med familien gikk jeg videre med tanken og startet E-store. Den 25.08 bestilte jeg 30 samsung telefoner fra firmaet, og dette skulle være levert 30.08. da det ikke dukket opp kom de med en forklaring at det var ferieavvikling og jeg skulle motta varene 04.09. siden jeg har motatt fra dem før så jeg ikke på dette som ett problem. 03.09 bestmte jeg meg for å få fart rundt nettsiden, og startet kampanjen på Facebook. Jeg så ingen problemer med dette siden jeg skulle motta varene den 04.09. Derfor satte jeg en ukes levering for og gi meg selv tid til å sende ut til de som bestilte. fra 04.09 til 06.09 var jeg i tett dialog med firmaet for og finne ut hvorfor jeg ikke mottok varene og nye unskyldninger dukket opp. 06.09 bestemte jeg meg for og kontakte ett annet firma jeg har handlet litt med for og bestille de 20 telefonene jeg hadde solgt etter kampanjen. disse lovte meg pakken på lørdag 08.09, å pakkenummer kom, men ingen pakke da denne ble sendt til firmaet og skulle videre til meg. deretter ble jeg lovt den mandag denne uken. da sendte jeg ut e-post til dere for og forklare situasjonen litt. ingen pakke kom mandag og alle skulle få telefonen sendt direkte for og spare tid. Tirsdag skulle alt være sendt men fremdeles ingen pakkenummer. i går onsdag var jeg veldig frustrert da jeg ikke fikk noe svar på mine hendvendelser til firmaet, derfor var jeg veldig utilgjengelig på spørsmål. I dag torsdag fremdeles ingen tilbakemelding på mine hendvendelser.

Jeg har gjort alt jeg kan for og holde mine avtaler ovenfor deg som kunde. Dette er skyld i en tredjepart som ikke har holdt sine avtaler ovenfor meg og mitt firma. Dette er noe du ikke vil bli skadelidene for, og det vil bli gitt full refusjon av beløpet. Jeg ber om litt tid for og ordne formalitetene, og du vil ha 2.800 tilbake på konto fredag 21.09. Jeg vil kontakte Paypal for og strate tilbakebetalingen og dette blir gjort i morgen.

Jeg beklager det inntrufne som har skjedd. Du skal vite at jeg har virkelig gjort alt jeg kan for å ordne dette.

Tusen takk for tolmodigheten.

Med vennlig hilsen

Kristian Sundsvold
Daglig leder
E-store
Vis hele sitatet...
EDIT: syns det var en ryddig mail, og han fortjener credz for det. Vi har vel vært altfor harde mot stakkaren.
Sist endret av packman; 13. september 2012 kl. 23:25.