View Single Post
Jeg søker læremester i AS3. Bruker Adobe Flash CS5. Jeg har helt basic kunnskaper i språket da jeg tar faget IT2 på vgs, men jeg har en god del hull i kunnskapen av forskjellige grunner. Jeg er 18 år og går fullstendig inn for dette, da jeg kan tenke meg en karriere innen programmering.

Advarsel til eventuell læremester:
Jeg vil egentlig bare lære meg pensum og kanskje litt mer, da jeg kjappest mulig vil hoppe over på objektorient Java programmering. Pensum i AS3 for VGS er veldig enkelt, lage noen symboler i flash, kanskje legge til noen animasjoner og deretter kode resten for å legge inn key control osv. Et eksempel kan være et minispill der du styrer en kanon som skyter ned fly og får poeng ut ifra dette.

Jeg ser derfor for meg at dette ville blitt et nokså kjapt kurs. Disse tingene er noe jeg helt sikkert kan lære meg på egenhånd, så jeg forstår godt hvis ingen er interessert i å være læremester, men jeg føler at et samarbeid kunne hjulpet meg til å forstå det jeg gjør bedre, samt å skrive koden min ryddigere. I tillegg kan dette kanskje være noe for en erfaren utvikler som vil prøve seg som læremester men ikke vil bruke fryktelig mye tid på et langt læreprosjekt.
Sist endret av urrang; 28. februar 2011 kl. 00:23. Grunn: leif snek seg inn