View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sist jeg var borti shit med kort/mistenkelig funk er tilbake i 2011-12. Fikk også noe grønt i Torggata som funka aaalt for sterkt på samme tiden ift. vietnam-weeden som sirkulerte da. Det er en syntetisk kvalitet over rusen på synth, litt som forskjellen mellom sopp og syre for å dra en (dårlig) sammenligning. Varm i skallen, svett, bleik og mer stimulert enn avslappa, mye mer twitchy og «elektrisk». Ja, har prøvd tre typer pulver-«cannabis» alene for å etablere et sammenligningsgrunnlag, og det er en markant forskjell på rusen. Bytter alt jeg er skeptisk til.

Tror det er vanligere å blande ut veldig bra greier med plantemateriale/dadler/fett og dermed øke kvanta enn å tilsette syntetisk cannabis, som merkes lett, spesielt om man har røykt på typen noen dager i strekk, eller har røykt bra greier i forkant. Det eneste håndfaste jeg har sett på dette området var en rapport fra politiet der de ikke hadde tatt beslag i «fake hasj» overhode.

Virker som enkelte i denne tråden har røykt på seg noia. Norge har relativt få og kjøpesterke kunder. Det fremstår ikke sannsynlig å smugle møkk hit, med påfølgende ryktespredning rundt om i bygder og småbyer. Evt. utblanding foregår i enkelte drittmiljøer innenlands, men det er som regel ifbm. pengenød og en kortvarig affære.