View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Gorilla76 Vis innlegg
Jeg registrerte meg for å stille et veldig likt spørsmål. Tar det her istedet for å lage en ny lignene tråd.

Bor i Oslo, første etasje i en selveid leilighet i en bygård. Røyker kun brunt. Vinduene mine går enten rett ut til fortau og inngangsparti rett ved siden av. På baksiden har jeg en veranda jeg har brukt i et år nå uten problemer. Likevel første etasje og av og til har en nabo gått forbi når jeg har sittet der uten at jeg har sett noen reaksjoner. For noen uker siden hørte jeg en damestemme ut fra et åpent vindu ved siden av rope ut "slutt/ikke røyk weed, soverommet er her og jeg lukter det". Var påpasselig frem til i går, og igjen hørte jeg samme person med en lignene beskjed. Hørte også noe romstering fra leiligheten også at noen gikk ut i gangen. Har en rar følelse og titter ut av kikkehullet (der ser jeg døra til naboen) og ser han komme opp til sin egen dør uten uteklær. Der stopper han og bruker telefonen i 2-3 min, tar en kjapp titt på døra mi underveis også går han inn.

Nå tror jeg at han gikk ut og så navnet mitt på ringeklokkene ute, og kom tilbake da jeg så han. Hva som kan ha skjedd videre aner jeg ikke, naboklage kanskje, eller verre, snuten? Har røyka inne med åpent vindu i sikkert 8 år her i byen nå, aldri opplevd lignene. Føler meg nå utrygg og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Mesteparten av en større bit jeg hadde her inne i går ligger ikke her inne i leiligheten lenger iallefall.

Hva gjør jeg? Hva tror naboen gjorde? :S
Forresten, den SmokeBuddy dingsen ser nesten for bra ut og skulle gjerne ha hørt fra flere med erfaring med den før kjøp.
Vis hele sitatet...
Han var vel ute å kartla hvilken leilighet det kom fra og noterte navn og klokkeslett på mobilen. Om han sendte infoen videre eller sparer på den for å lage en liste med flere datoer er umulig å si.. Han sender nok en naboklage til styret før eller seinere siden han holder på sånn så hadde jeg vært deg hadde jeg ikke gitt han flere bevis. Røyk inne med lukka dør og la lukta med ikke-aktiv røyk sive rolig ut fra vindu etter alle har lagt seg. Klart irriterende for en som ikke røyker å få fersk hasjrøyksky inn soveromsvinduet sitt.