View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har nylig startet på CBD-olje, med litt THC, mot to alvorlige kroniske sykdommer. Litt tidlig å si om det virker enda, men har nok litt mer energi nå.

Har vært sengeliggende av utmattelse på og av i noen år, og lyst på sex selvsagt er det siste jeg har når jeg ikke orker å reise meg for å hente mat engang.

Sex har alltid vært et overskuddsfenomen i min verden, og overskudd har jeg definitivt ikke, selv om jeg begynner å se lys i enden av tunnelen. :/

Men den siste uka, etter å ha startet på den oljen (jeg tar 3 dråper i døgnet!), har jeg fått helt sykt lyst på sex hele tiden, har ikke vært sånn siden jeg var frisk tenåring! :O

Mannen er jo kjempefornøyd, jeg får ikke nok av han, og det er jo hyggelig etter noen år med kun sex på hans initiativ.. 😂 Men det må jo være THC som gjør dette? Selv på dårlige dager, der jeg er 100% sengeliggende har jeg lyst på sex, selv om jeg egentlig er helt utmattet.. 😂

Er dette vanlig? Jeg kan ingenting om cannabis, har ingen interesse av rus (må visst ta 20 dråper på en gang for å få et snev av rusvirkning på disse dråpene), jeg tar de kun for å prøve å komme meg opp av senga og bli friskere.

Men skjønner ikke hva annet det skulle være..