View Single Post
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
#Relevant: Det du beskriver er helt normalt, det er unormalt om man ikke opplever dette. Noen vil selvsagt føle på visse "negative" symptomer mer enn andre, men i bunn og grunn er det ikke så nevnverdig. Det går som regel over etter 3+ timer, iallefall den depressive delen, det er helt vanlig å være trett/sliten/de-motivert etter good-feelingen går over.
Det er dette som får folk til å trekke oftere og oftere samt generelt mer hver sesh. Selve god-rusen varer jo i alt fra 20min til 1 1/2 timer, og etter det blir det blir alt bare kjedelig i forhold til hva det nettopp var.

Sosialisering, frisk luft og/eller et trekk til er kuren
Vis hele sitatet...
Det jeg tenkte. Jeg pleier å røyke det i bulker, kjøper meg noen gram, og er stein fra mårra til kveld til det er tomt, så røyker jeg bare hvis noen rekker meg en joint (som det siste året har skjedd flere ganger om dagen hver uke, til en gang i uka til en ganag i måneden). Aldri tenkt på nedturen som jeg gjør nå. Er vel fordi jeg har litt mye i hodet om dagen. Også har jeg et forbruk kaffe som vil gjøre den røffeste psyke sår om dagen. Takk for svar.