Tråd: Foto: TheEye
View Single Post
Takk for kommentar og tips.
Skal prøve å svare litt..

Ku øye, det går ikke...for det ligner overhode ikke på et menneske øye http://www.veths.no/upload/Kima/Bilder/Ku%20øye%20A.jpg

Dessverre hadde jeg ikke mere blod der, og det ble en sånn skal skal ikke situasjon. Men vi gjorde det, bare for å få en pekepinn på hva vi skal gjøre bedre neste gang. Og nå blir det BLOD:P hehe.. Det skal renne! (neste gang altså)

Tror jeg vet hvordan jeg skal få hullet der øye satt til å bli bedre, tror jeg. Men jeg skal prøve..må jo bare det. Jeg har bare sitti og sysla med photoshop for meg selv noen ganger, så utviklingen på det stedet går saaaaakte, hehe.. Men jeg ser jo at det ser svinesund ut

Det med at hun dro ut venstre øye med venstre hånd..når jeg "gjør" den bevegelsen selv, føles det mest naturlig ut å ta samme arm fra samme side, men det er kanskje bare meg...

Budskapet med bildet. Budskapet er å lage et groteskt bilde, med en fin modell. Riktignok ikke lett å se at hun er det på dette bildet, men jeg tror vi skal ta noen bilder igjen idag, så kanskje jeg legger ut. Føler at blod, modeller og sånt er liksom på den andre siden, ting man ikke alltid snakker så mye om. Kontroversielle bilder får ofte veldig mye oppmerksomhet, og selvom jeg ikke sender den type budskapet til hele verden, så er det gøy å bare lage noe som gjør at titteren må se en ekstra gang. Ikke at dette er så kontroversielt som MANGE andre type bilder, men det er ikke hverdagskost, og det er ikke minst morsomt å ta disse bildene både for modell og meg

Takk igjen folkens, skal se om jeg får gjort det bedre etterpå!! Så kanskje jeg legger det ut.. :P