View Single Post
Tusen takk for tråden, den kommer til å være til stor hjelp for meg. Sitter med akkurat samme følelse selv, der jeg er en introvert person (som ble "enhanced-introvert" på grunn av daglig røykings), også plutselig begynte jeg på makkers. Folk var lei av at jeg var så stille hele tiden, og opplevde meg som en kjedelig fyr som aldri hadde noe godt å komme med i samtaler / at jeg aldri hadde noe å delta med.

Skal på rehab om 1-3 måneder, hovedsaklig på grunn av at jeg sliter med å tenke på annet enn å ikke ruse meg, noe som er jævlig tungt å drasse rundt med i hodet til en hver tid, hele døgnet (har søkt om utsettelse pga. en svært ønsket familieferie, og en konsert med et av mine største idol, Paul McCartney), og i mellomtiden går jeg ukentlig til en svært flink miljøterapeut. Går det greit for deg om jeg låner teksten din, og bruker den i sammenheng med samtalene mine med miljøterapeuten? For du får satt ord på det jeg ikke klarer å sette ord på.

Litt off-topic, og sikkert ikke til å anbefale for de fleste, men etter jeg har begynt å bruke 2-cb jevnlig (2 dager i uka ca), så føler jeg meg som et helt annet menneske i flere døgn etterpå. Glad, mer utadvent enn vanlig, og er generelt positiv. Det gjelder forsåvidt også LSD, men det er jo så jævlig dyrt, og det er sjeldent det er like potent som man håper det er...

Hadde satt pris på et svar / feedback fra trådstarter (og andre også, forsåvidt)!
Sist endret av instinktinnsikt; 31. mai 2015 kl. 23:04. Grunn: mer forklaring