View Single Post
Røyker selv til daglig, rett og slett fordi jeg liker rusen. MDMA, exctazy, cola, sopp/trøfler, lsd har jeg også vært innom, noen mange ganger mens andre få. Vil også med engang si at jeg, som mange andre som ruser seg og har et sunt forhold(til tider hvertfall) til dop, kunne du ikke kjent igjen på gaten. Det er rett og slett fordi det er gøy, i festsammenheng så fungerer det bedre enn alkohol, og om du skulle lure på noe innerst inne så kan du finne det ut.
Det at det er ulovlig er jo noe som man i starten syntes var gøy og "kult", mens det etterhvert kan bli lagt til i verktøykassen, mens andre ganger dras det fram dop for å gjøre kvelden komplett. Det at man først blir introdusert til dop er jo starten, og det er også det som gjør at "jeg kan jo ta det en gang til" siden det ikke er så farlig.

Så grunnen til at jeg bruker dop er faktisk fordi det gir meg noe(om det er en god fest eller innsikt i hvorfor jeg er på det stadiet i livet jeg er) som jeg kan bruke videre, og ikke minst når det kommer til fyrrings så er det utrolig sosialt!

Snakker langt ifra alle, da mange også bruker dop som en "siste utvei".