View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Nå skjer det faen meg. Nå er det faen meg slutten på visa. Vært uten noen døgn innimellom, forsvinner på ferie om ikke lenge og flytter vekk fra dritten etter det. Dette blir bra. Første gang nøktern som voksen noensinne, håper ikke jeg bryter sammen eller noe.

Når jeg er nøktern og drikker litt så forsvinner angsten og bekymringene, og jeg får en liten smakebit på en euforisk, fantastisk og drittlett levemåte der ikke enhver tanke som ruller over skjermen akkompagneres av en ned-tellende stoppeklokke som annonserer hvor lenge det er til livet kollapser i en gjørme av abstinenser og depresjon. Gleder meg så jævlig nå.

Har faktisk begynt å kladde smått på en bok. Men fy faen så mye det er å skrive.
Vis hele sitatet...
Er jævlig godt å få skrevet ting. Sikkert et dumt spørsmål med tanke på din fortid, men har du jabba med noen profesjonelle? Jeg tenker ikke nødvendigvis psykolog, men miljøterapeut? Min miljøterapeut som jeg nettopp starta med, er helt knall. Får si hva faen man vil, og diskutere hva faen man vil, slik at huet er helt tomt, og man (jeg iallefall) er dritglad når jeg går ut. Får det gjennom kommunen (bare snakk med NAV).