View Single Post
Sitat av shrooomix Vis innlegg
bebisene er det disse du tenker på da?


Har aldri prøvd fluesopp før, men det frister litt å blande de i te eller noe for å teste. Kanskje også rulle opp en joint
Men det er den ibotensyren jeg er veldig skeptisk til.
Stemmer det at om man lar tørket fluesopp trekke i kokende eplejuice noen timer får en bedre ratio med muscimol?
Kan man da eventuelt ta kaffefilter og renne av, drikke blandingen, ta ut soppgruten og tørke det igjen for så å bruke det til røykings senere?
Vis hele sitatet...
De soppene på bildet er ikke fluesopp. Når det gjelder ibotensyren, så sitter jeg ikke med data på hvor mye som omdannes til muskimol under konverteringsprosessen. Jeg vet ikke helt hvor farlig det er å innta ibotensyre. Vet at det er gjort forsøk med rotter, som har fått injisert stoffet direkte i hjernen. Dette gjorde skade på nervesystem og hjerneceller. Det i seg selv høres skummelt ut, men ingen finner på å injisere fluesopp rett i hjernen. Den spises eller drikkes og går gjennom mage, tarm og nyrer. Og etter tørking, koking og passering gjennom mage, tarm og nyrer, så gjetter jeg på at det ikke er noe særlig med gift igjen. Når det er sagt, så er ikke dette noe jeg vil gjøre for ofte, og kommer til å være forsiktig med dosene. Jeg har ellers ingen erfaring med røyking.