View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Luckystrike440 Vis innlegg
Klart vokarlege skal skrive ut,om det er snakk om medisin man ikke bør kutte ut uten nedtrapp! Å uansett om det er noe du får fast!! Har selv bare hadd sykt mange vikarleger i flere år nå..alle må følge det forige lege holdt med! Har bl.a. Gådd fra nobligan til oxy med vikarer..å nå nedtrappingsplan over flere vikarer..fikk ny for ca en mnd å fåe enda en ny ny i høst som kommer...frustrerende som ...klart ikke alle er like glad for å gi aprep,men skjønner jo at de ikke kan nekte....hadde faktisk enbsom gjorde det for over ett år siden..sluttet brått fra 40mg oxy å måtte gå en mnd uten for å vise at jeg trwngte det,å ikke "bare" var avhengig...var en jævli mnd...men seriøst,klag som bare det eller krev en annen lege!!
Vis hele sitatet...
Der jeg går er det visst fritt fram med å bestemme det selv. De som har jobbet der en del år skriver ut uten noe problem , men de nye er de vanskelige.
Så er det også sånn at ofte tar alle legene fri samtidig , så sitter kun en igjen og er det rette person får du ikke noe.
Det er jo ikke som om jeg går på dette fordi jeg har lyst men fordi jeg må og da er det jo helt feil å egentlig overprøve fastlegen med å nekte å skrive ut. Det er jo bare å sjekke journal og tenk hvor mange andre det rammer enn meg.
Sikkert en haug folk som er ganske forbanna på denne legen nå tipper jeg.