View Single Post
Jeg for min del fikk medsendt en del Fenazon av noen som solgte meg pepper som sa det kunne være gøy å prøve, så jeg knuste en halv tablett som jeg mikset med peppern og jeg vet godt at det føles på kroppen når man skyter det. Så som du sier ved ca 25 grader så vil det bli 21mg pr ml, og jeg personlig bruker 3ml når jeg trekker opp da jeg føler at mange blandinger kan bli for sterke til blodårene, altså 21mg * 3 ml / 2 (halv tablett) = 31mg koffein. Et raskt søk nå så står det at en liten kopp kaffe inneholder ca 40mg koffein, og jeg vil tro de fleste som har drukket en liten kopp kaffe vet at man fint kan kjenne en subjektiv effekt av denne. Så da står jeg fortsatt på mitt om at koffein intravenøst kjennes godt på hjertefrekvens og vasokonstriksjon, spesielt i kombinasjon med amfetamin. Nå har jeg bare brukt tallene dine her, så jeg går ut fra at de stemmer.

Og hva det har med at denne blandingen i sprøyten herdes/blir til sukkerspinn-lignende blanding skjønner jeg lite av. Skulle jo tro at den der blandingen jeg tok stivnet til på kort tid såfall, om dine teorier stemmer.
Sist endret av tasmus82; 5. januar 2023 kl. 01:40.