View Single Post
Sitat av acid-übermensch Vis innlegg
Attentin anbefaler jeg ikke til NOEN. Det er tidenes "YEEEEEEES, ENDELIG ROOOOOO OG NÅÅÅÅÅ KAN JEG GJØRE NOE!!!!!!". Åsså går det typ toppen 2 timer, før jeg får tidenes nedtur og bare vil isolere meg og skjelle ut alt og alle rundt meg på én og samme tid.
Vis hele sitatet...
Min erfaring er stikk motsatt. Folk reagerer veldig forskjellig, så det eneste gyldige rådet er å prøve hva som funker for seg.

TS, 1 mnd er ganske lenge, ja. Ville ringt og hørt om jeg fikk trappe opp til 50 før det. En ukes tid er vel vanlig, men gjør ingenting å ta det litt rolig.

Ville uansett gitt aduvanz litt lengre tid og ikke minst prøvd å finne optimal dose før jeg ga det opp. Funker det ikke bra nok så er attentin verdt å prøve. Går også an å prøve metylfenidat igjen, hvis det er lenge siden sist, kan jo også hende du hadde litt for høy dose da, siden du ble amper. Finner du ikke helt ut av det med stimulantene skal man ikke avskrive strattera heller, det kan også kombineres med lav dose av en stimulant.

Man blir utålmodig etter å få hjelp, men det er verdt å teste alternativene ut skikkelig så du får det best mulig.
Sist endret av *pi; 22. november 2022 kl. 20:59.