View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis jeg sletter de og blokkerer han. Kan han finne på å oppsøke meg i mitt eget hjem ettersom han betalte med vipps og har nr mitt?

Eller er det lite sannsynlig.
Vis hele sitatet...
Han er en slibrig stalker, hva han kan finne på kan ingen vite. Men jo mer kontakt du har med ham, jo sterkere blir det perverse vrengebildet han tror er en relasjon oppi skallen hans. Jo mer sannsynlig blir det at han går etter det. Hvis han truer med å gå etter deg nå, så er det ikke sikkert at han gjør det. Dersom du fôrer opphenget hans forsterker du hans incitament til å stadig kreve og forvente mer. Og hvis han går etter deg irl nå, så kan du ta deg en god faen på at han garantert ville gjort det før eller siden uansett hva du gjør. Du kan ikke kjøpslå med ham, du kan ikke forhandle med ham, du kan ikke inngå kompromisser med ham, du kan ikke gi ham litt og håpe han blir happy og så lar deg være i fred. Mulig han sier det, men det er løgn og han vil komme tilbake etter mer. Han kommer til å forsøke å manipulere deg etter alle kunstens regler. Han kommer til å spille på frykt, samvittighet, medlidenhet, you fuckings name it. Ikke gi ham noe, du vil bare vikle deg dypere inn i nettet hans.

Ligg!
Unna!