View Single Post
Sitat av Oransje Vis innlegg
Anbefaler å ta ut penger, og legge det dere har spart hver dag i et glass. Det skaper en fin rutine og setter pengebruken i perspektiv. Bruk disse pengene som en reward, spar til noe dere har lyst til.

Lag en rutine hvor dere gjør det hver kveld før dere legger dere.
Vis hele sitatet...
Høres fornuftig ut. Om ikke fysiske kontanter, så i alle fall en egen sparekonto hvor jeg kan overføre de pengene jeg normalt ville brukt på alkohol. Vil kanskje gi meg et mer bevisst forhold til hva denne galskapen faktisk koster meg og hva disse pengene heller kunne blitt brukt til.

Sitat av Oransje Vis innlegg
Selv har jeg et ekstremt usunt forhold til mat, og har funnet ut at små vaner har ofte stor effekt på vanskelig personlige prosjekter.
Vis hele sitatet...
Det har jeg også. Før alkoholen hadde jeg et ekstremt usunt forhold til . Det virker rett og slett som om meg og måtehold ikke går sammen. Hadde kostholdet på greip i flere år, men med korona sklei både det og alkoholen fullstendig ut. Et normalisert forhold til mat får bli neste prosjekt

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg anbefaler deg å Google «The Sinclair Method» og Naltrexone. Det har gitt meg et nytt liv. Hvis du plages med å stoppe inntaket når du først har begynt, så er dette helt magisk. Les boka «the cure for alcoholism». Ja, det høres sykt ut, og for godt ut til å være sant. Men når det fungerte for meg så må det fungere for alle. Stjerneeksempelet på født alkoholiker...
Vis hele sitatet...
Dette ser absolutt interessant ut! Jeg skal vurdere om dette kan være noe for meg, men foreløpig skal jeg la være å drikke i det hele tatt.

@Bedreliv Beklager å ha hijacket tråden din, men jeg ble litt revet med
Sist endret av Judaz; 22. april 2021 kl. 12:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.