View Single Post
Jeg kommer til å starte dette innlegget rettet til crew/admin. Jeg poster dette under "diskusjon" for å få svar og hjelp relativt fort.

Jeg har vært alkoholiker siden slutten av sommeren 2018. Det vil si alkohol daglig siden da. Noen få pauser, ikke frivillig, grunnet hangovers. Jeg kan ikke legge meg uten å drikke øl. Ja, jeg liker ikke sprit siden det tar for lang tid før jeg blir full. Har noe å gjøre med min pollen allergi eller slikt, legen sa noe for lenge siden. Brydde meg ikke da, angrer nå.

Den eneste grunnen jeg lager dette innlegget er at pengene mine går tom. Har gått fra flere ti tusen til noen få hundrelapper. Da jeg begynte hadde jeg for mye penger. Nå har jeg for lite. Derfor ber jeg om hjelp fra dere. Jeg ønsker ikke å begå flere lovbrudd for å betjene en idiotisk avhengighet. Alt kunne vært unngått hadde jeg ikke fucka opp livet mitt.

Jaja, gud gir og gud tar.

Edit: kan si at jeg bor i Tromsø. Har ikke mye å si. Ønsker egentlig å finne ut hvilken muligheter jeg har angående hjelp. Det optimale vil være noe min familie ikke vet om. Jeg har påført dem for mye emosjonell skade opp igjennom årene.

Jeg kan legge til at jeg er arbeidsløs. En taper av de største dimensjoner. Ingen cash og en frykt til å prøve her i livet. Jeg er redd for å tape. Her sitter jeg og ser på gunnern, ingen grunn til å bare blaste meg i huet. Men jeg har faen ikke ballene til det. Har vært nært å bli skutt før (av politi), gjorde ikke mye. Jaja, et mental breakdown, ikke mye grunn til å stresse. Jeg er på bunnen.
Hvis du ser at dette er en rant så har du rett. Jeg har så lite igjen. Nå ønsker jeg at politiet kan bli ferdig med saken. Fengsel gjør meg lite. Alt jeg har skrevet er meg på alko. Langt ifra dritings eller påvirket. Dette er meg som åpner opp om mine problemer. Jeg føler det er noe med Freak som jeg liker elns. Jeg ønsker bare å ikke være mer av en fuckup enn det jeg allerede er. Jeg er lei av å ikke være noe.
Min eneste kompis flyttet fra byen. Ja, jeg har mange jeg kjenner. Men jeg kunne ikke brydd meg om De brant ihjel. For meg så hadde jeg en venn her i byen. Han dro, mot hva han (ideelt) ønsket. En kan si at jeg er redd for å prøve igjen. Noen som meg, eks nasional sosialt (aka ordentlig nazi), er det ikke noen vil være assosiert med. Ja, dette er bare meg som syter som en kid. Jeg trengte det vel. Men jeg ønsker at Freak kan, muligens, gi meg noe hjelp.
Sist endret av Irradiated Fish; 6. oktober 2019 kl. 03:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.