View Single Post
Har vært i Forsvaret i rundt 5 uker nå og sliter en del og synes egentlig det meste er kjipt.

Vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge dette innlegget, men problemet ligger vel mest i at jeg føler jeg overhodet ikke passer til å være i forsvaret. Det har gått mer og mer opp for meg etterhvert som tiden går, men jeg burde egentlig skjønt det før jeg kom inn.

På sesjon svarte jeg at jeg var veldig motivert til å tjenestegjøre men hadde jeg svart det motsatte hadde jeg sannsynligvis sluppet unna. Hadde lyst til å prøve noe nytt, men ble ikke helt som jeg hadde forventa

Blant annet sliter jeg med at jeg sover veldig dårlig og for lite, og det fører til at jeg blir fjern og går rundt med "tåke" i hodet. I tillegg er det det fysiske hvor jeg ikke presterer godt nok og at jeg føler jeg er det svake leddet i laget og sliter med ting som kommer lett for andre. Siden jeg er introvert synes jeg det er vanskelig at det er konstant folk rundt deg og nesten ingen alenetid. Jeg har generelt ikke se egenskapene som en god soldat bør ha.

Derfor tenker jeg mye på å dimme, men det virker urealistisk å få til uten å gjøre noe straffbart og jeg vil ikke ha noe på rullebladet. Så det ser ut som jeg er nødt til å bare holde ut dette året og prøve å gjøre det beste ut av det.

Noen som har noen råd eller tips til hvordan jeg gjør det?
Ble mye negativt her, men når det er sagt er det en del positivt også, men for meg overskygger alt det negative for det positive.

Dette innlegget ble kaotisk og kanskje litt vagt, kan utdype mer hvis det trengs. Sorry for evt skrivefeil
Sist endret av forcen1908; 21. september 2019 kl. 17:29.