View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fyfaen når jeg leser kommentarene så forstår jeg GODT at det er Freak.no jeg er inne på...

Ulykke kan skje med alle og på alle arbeidsplasser. Folk gjør mye større feil enn det du har gjort, verden er ikke over., livet ditt er ikke over. Folk skader og ødelegger maskiner til flere millioner kroner, gjerne opp til 20 millioner. Sett med egne øyner.

Du er ansatt som vikar gjennom bemanningsbyrå. Hvis jeg var deg ville jeg snakket med din kontaktperson der (virker som de også mener sjefen har reagert for strengt) om å finne annet jobb til deg. Jeg personlig ville ikke jobbet der siden sjefen reagerte slik på en nybakt ansatt. Ikke bra for din helse heller. Går på psyken din fremover.

Viktigste her er at du tenker livet går videre, du har mye muligheter så lenge du har god kontakt med din kontaktperson og er interessert i jobb. Ikke bruk energi og tid på drittsjefen der. Ja du gjorde feil, ja man forstår at han blir sint, men fuck han, tåler han ikke at ulykke skjer og spesielt av en en fersk mann ja da kan han ta seg en bolle. Bruk tiden din på å finne ny jobb eller noe sånt.

Siden du ikke er fast, kan han nekte å ha deg på jobb på dagen siden du er ansatt gjennom Bem.By. Fordi de leier deg fra Bem.By.. De kan levere deg tilbake når de vil.


Montezuma over her som skriver "å velte en reol er farlig" , eh ja vel? Så hvis han veltet noe form for kunst som veier 2kg men verdt millioner, og den knuser, så da ville ikke sjefen reagert på en retarded måte som han gjorde i dette tilfellet? For et ureflektert og patetisk ting å si... Blir så sint når folk med lav IQ prøver å komme med "elegante" kommentarer og de tror de har sagt noe sykt bra.