View Single Post
Finnmarking
Trådstarter
216
Sitat av ompapa Vis innlegg
Ja ikke bare flaut men om du legger frem saken slik du nå sier så kan du bli straffet for falsk forklaring eller forsøk på svindel om det viser seg å være deg. Det er jo derfor du må si at du mistenker at noen har lurt droger i drinken din. Da er du home free, det forklarer hvorfor du ikke husker noe. Om det skulle vise seg at det er du selv som tar ut pengene så forklarer det fortsatt saken, du har vært så ruset på droger som noen lurte i deg at du ikke viste hva du gjorde og du husker heller ingenting av det så da vil dem ikke ta deg for forsøk på svindel. Det tror jeg de kan gjøre om du bare fronter saken slik du har fortalt her.
Vis hele sitatet...
Jeg fortalte bank dama at jeg ikke husker at jeg har tatt ut masse penger og at jeg ikke har sett noe til pengene jeg angivelig skal ha tatt ut. Jeg mistenker overhodet ikke at noen har dopet meg ned.

I mine øyne blir det og si at jeg mistenker at noen har dopet med ned falsk forklaring. Vist jeg blir straffet for og fortelle hva jeg vet og hva jeg husker fra kvelden er det noe som er galt.