View Single Post
Sitat av lihku Vis innlegg
Jeg har tatt en telefon til banken og fortalt at kortet er borte og at jeg muligens er blitt svindlet.
Problemet mitt er at jeg ikke kan garantere at det ikke er jeg som har tatt ut pengene da jeg var overstadig beruset når dette har tatt sted. Jeg venter på at det skal komme opp tidspunkt og sted i nettbanken. Men banken sa at det kunne ta ett par dager. Er spent på nårtid utakene har tatt sted.

Jeg vet av erfaring at jeg kan finne på fryktelig mye rart i fylla. Og at jeg kan bli veldig ukritisk til pengebruken når jeg blir full. Hadde vært jævlig flaut for min del vist politiet eventuelt sjekker video og det er jeg som kommer ravende til automaten og tar ut tusenvis av kroner i flere omgangen :P
Vis hele sitatet...
Ja ikke bare flaut men om du legger frem saken slik du nå sier så kan du bli straffet for falsk forklaring eller forsøk på svindel om det viser seg å være deg. Det er jo derfor du må si at du mistenker at noen har lurt droger i drinken din. Da er du home free, det forklarer hvorfor du ikke husker noe. Om det skulle vise seg at det er du selv som tar ut pengene så forklarer det fortsatt saken, du har vært så ruset på droger som noen lurte i deg at du ikke viste hva du gjorde og du husker heller ingenting av det så da vil dem ikke ta deg for forsøk på svindel. Det tror jeg de kan gjøre om du bare fronter saken slik du har fortalt her.