View Single Post
Høres ut som du har en jævli dårlig søndag. God bedring og lykke til!

For 8-10 år siden var jeg i Sverige på noe som hette noe alla Student ski-weekend. Var sikkert 2000 studenter og andre festglade folk der.
Ei kjerring i naborommet på hotellet hadde fest, jeg og noen andre fra rommet mitt joinet festen der i håp om å få lurt noen av de kvinnfolkene der. Etter en stund kom det en drita bygdetulling stupende inn på rommet og ble veldig forelsket i en av kvinnfolka der...faktisk så forelska at han dro frem mastercardet sitt og ba henne om å stikke i baren å kjøpe et brett drinker (hvisket koden i øret).

Kjerringa kom tilbake med et brett tequila og mye annet jævelskap. Bygdetullingen insistere på å spille en kombinasjon av klespoker og shotte kortspill. Greit nok. Kjerringene lurte han noe jævli, så det tok 30 minutt så var han naken og helt wasted, hadde faktisk problemer med å sitte på en stol. Ikke noe særlig trivelig syn, men men.
Etter kun kort tid så tryna han ut av stolen og ligger naken på gulvet og sover. Kvinnfolka hadde det kjempeskøy med å ta bilde av pikken hans og helle øl på han, festen begynner å bli virkelig nasty og jeg er keen på å stikke.

Syntest synd på den nakne tullingen, så jeg dro han etter fotene inn på et soverom, la han i stabilt sideleie og la et pledd over han. Samlet også det av klær og eiendeler jeg fant, pakket i en pose og la det bakom hodet hans. Så stikker jeg ut av det hotellrommet og videre på en annen fest. (klokken var bare såvidt rundet 22)

Ender opp på nattklubben på hotellet etter mye om og men, og treffer på jentegjengen over gangen. De hadde et satans show i baren, og bestilte brett etter brett med jeger og tequila som ble delt ut til alle der, veldig høy sigarføring!
På nach endte jeg opp i en hytte nærmere skibakken, en medium stor utleie hytte med sikkert 40 stykker i.
Kvinnfolkene var også på samme nach. Folk begynte å bli sulten etterhvert, så var en av tøsene som bestilte taxi og kom tilbake etter en time med sikkert 20 pizzaer.

Jeg hooket opp med ei random kjerring på festen der, og etter litt klabb og babb satte vi kursen for hotellrommet mitt i 06-07 tiden på morran. Når vi kommer ut av heisen så ligger faen ta bygdetullingen under et pledd i enden av gangen, noen hadde dratt på han klærne men han var fortsatt helt totalt ødelagt (kanskje han hadde kviknet til å kledd på seg, og dratt på en annen fest i samme etasje for så å sovne en gang til - jeg har ikke peil) jeg dro han nok en gang i stabilt sideleie og stikker til hotellrommet mitt.

Søndag kommer, vi får ryddet hotellrommet og satte kursen mot Norge.
Helgen etter så får jeg høre en historie fra en kompis i nabobyen med at det var en kis fra bygda der som hadde brukt 28k på lørdagen der - å han kunne ikke huske en dritt av noe som helst. Fikk se et bilde av kisen fra bygda, og joda..vist faen er det tullingen jeg måtte legge i stabilt sideleie to ganger.

Hva hadde skjedd ?
Kortet og koden beholdte kjerringa..var der alle brettene med shotter og all pizzaen kom ifra + taxi for nesten 3k.
Når hun kom tilbake til hotellet pakket hun kortet i baklommen hans.
Vet ikke hva som skjedde i ettertid, men jeg tror ikke at det ble levert noen anmeldelse på dette.
Fylla kan svi både i pengepungen og på pungen!