Tråd: Sugardating
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er trist å høre om det du har opplevd.
Unnskyld om dette virker usensitivt å spørre om: hvor mye du tok betalt, og hadde du klare grenser på forhånd som du ikke krysset?

Jeg har regnet på at jeg bare trenger å møte nå 3 stk som jeg har snakket med for at jeg skal kunne komme meg ut av min økonomiske krise.
Vis hele sitatet...
Første gangen fikk jeg 4500. Merket fort at de som betalte mer krevde mye mere tid og også ville møtes sjeldnere.. Så standardprisen ble 3000 og da møtte jeg 4-5 kunder hver dag! Grensene ble så å si aldri hørt på! De presser om å få lov uten kondom for mere penger, hardere for mere penger, andre hull for mere penger, noen vil ikke betale avtalt sum hvis de ikke får lov til å gjøre akuratt som de vil så hvis du skal møte noen så ha det på melding hva som er avtalt, be om pengene først og gjem pengene godt mens kunden er i dusjen! Aldri bli med hjem til de eller deg privat men gjør det på hotell og på dagtid ikke natten for da er kundene reddere for å bli tatt og tør ikke lage noe bråk. Hvis du bare har så lav gjeld at du ikke trenger mer enn tre treff så vil jeg råde deg til å heller låne de tusenlappene av venner eller familie, selge klær og sko på finn og tise eller tilby vaskejobb i fb grupper! Det er noe du kan leve med men å selge sex kommer til å haunte deg som et spøkelse med ishakke i hjernen din om jeg skal prøve å få beskrevet åssn det er for meg...