Tråd: Sugardating
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Definert Titan 1000 takk til deg for gode innlegg! 1000 takk for at du orker!

Er så sliten og lei av at i debatten om prostitusjon er det menn - gjerne kjøperne selv som påberoper seg med definisjonsmakten mens vi som har solgt blir oversett.. Vil bare si takk til deg! Jeg prøvde å fortelle om erfaringen min her men orker ikke ta debatten videre. Disse horekundene har bestemt seg på forhånd og er ikke mulig å få til å forstå... Mangel på empati...



Vil bare si det at det er ikke så enkelt.. For mitt tilfelle var jeg kjæreste med en mann som svindlet meg for over en million og satte meg i gjeld, han hadde stor narkogjeld selv som han skulle nedbetale men så døde han av overdose og jeg stod igjen med både banken og kriminelle pengeinnkrevere etter meg.. Utrolig vanskelig å skrive om dette siden det er den værste tiden i mitt liv som ødela meg.. Begynte med at jeg trodde sugardating var en enkel måte å skaffe penger til advokat så tapte jeg saken med banken og bare var i større gjeld, mistet leiligheten fordi jeg ikke hadde råd og ble truet og presset av eksen min sine såkalte venner til at jeg måtte betale hvis ikke ble jeg drept.. Etter 200.000 lot de meg være i fred!

Selvom det er flere år siden jeg solgte sex sist så kan jeg fortsatt få lyst. Ikke fordi jeg vil det men fordi jeg har så tankekjør hele tiden om hva jeg har vært gjennom og det er til å bli gal av og kun ekstreme handlinger gir meg pause fra det tankekjøret. Vil ikke bruke mere piller enn jeg gjør som jeg også begynte med pga det hadde aldri rørt noe annet enn hasj før dette... Trenger jeg penger en uke kan jeg tenke at det er fort gjort å ordne men jeg motstår nå fordi det har ødelagt meg helt å selge.. Så ville bare si at selvom vi har nav så hjelper ikke det alltid og å søke 200 jobber og få avslag skaper enda mere press på gjelden og en vanlig arbeidslønn er ikke nok når man har så mye gjeld med en umenneskelig tidsfrist..!
Ingen av de jeg møtte visste at jeg var i den situasjonen og jeg måtte jo late som jeg digget det for at de skulle ta kontakt igjen.

Dumt at sexkjøpsdebatten bare har rom til de sterke stemmene og alle vi som sliter fryktelig og såvidt greier å prate om det ikke blir hørt når vi står frem. Så igjen takk Definert Titan for at du orker!
Vis hele sitatet...
Flott du deler, ga godt innblikk og jeg forstår jo seffølglig at slike situasjoner blir det drastiske tiltak.

Men vist eg ikke misforstår helt nå så er ikke ts i denne situasjonen du var i, hun fremstår jo som veldig ung å ekstremt naiv. Jeg prøver bare og få hun til og se at hun har andre muligheter. Vist hun kan unngå dette er jo det fantastisk.

Sitat av *pi Vis innlegg
Her sier du vel egentlig at du ikke føler du har et valg. Det du beskriver her, å samtykke til sex under press av et verre alternativ, det er en oppskrift på ptsd. Økonomiske kriser finnes det et godt sikkerhetsnett for i Norge, det samme kan dessverre ikke sies om traumer.
Vis hele sitatet...
Akkurat dette jeg prøvde og få fremm, kunne ikke sakt det bedre selv.