Tråd: Sugardating
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet hva som er virkeligheten.
Jeg bare syntes at det ikke er det samme å si at jeg har lyst å spise middag med noen for litt betaling, som å direkte si til noen at jeg har sex med de for x kr
Vis hele sitatet...
Nei, du sier ikke at du skal prostituere deg. Men hva tenker en mann som betaler 6000 kr for å få lov til å spandere middag på noen andre som utgir seg for å være "sugarbabe"?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Årsak:
Første alternativ så har du mulighet å se an om du vil ha sex eller ikke. God stemning og god kjemi? Kanskje jeg vil ligge med han, da. Utganspunktet er jo at jeg får betalt for å tilbringe tid med de.
Vis hele sitatet...
Tror de færreste menn blir fornøyd om du spiser middag en-to timer mot en ukes lønn og drar igjen. Det er jo ikke sikkert han legger mest vekt på hva du vil, og du setter deg selv i en posisjon som øker risikoen for voldtekt, utpressing, stalking og trakassering. Regner med at du har metoder håndtere dette på uten å koble inn familie og politi siden du vektlegge pengene høyere enn risikoen.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Andre alternativ: Avtalen går ut på at jeg skal ha sex med personen uansett hva for en viss pris. Det har da ingenting å si om personen er snill eller slem.
Vis hele sitatet...
Ikke det? Så om han puler deg til blods og vrenger invollene utav alle hull fordi han har betalt i stede for å være høflig og forsiktig utgjør dette ingen forskjell så lenge det er sex han har betalt for?