Tråd: Sugardating
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det har ikke så mye å si hva det heter, men prinsippene er bare ulike.
Jeg kunne ikke meldt meg på en eskorte-side, men en side for sugardating blir noe annet. Kanskje eneste forskjell er at der ligger det implisitt at man skal ha sex.



Jeg er nok i en såpass økonomisk krise at jeg ser det nødvendig å gjøre dette her. Jeg ser det nå slik at hvis jeg får tak i de pengene jeg trenger, så er alle mine problemer løst økonomisk.

Det er en risiko involvert i dette her, men jeg tror også man kan gjøre dette på en trygg og sikker måte. Det er jo trossalt andre som har vært i sugardating-relasjoner som har vært fornøyde og klart det.
Vis hele sitatet...
Først var det horer, så kom luksus horene som skulle tilby en "helaften", så kom eskortene som kunne tilby massasje, middag osv og så kom sugar dating.

Fellesnevneren er at dette bare er skalkeskjul slik at folk kan drifte nettstedene for å selge denne type tjenester uten at det går inn under prostitusjon.

Jeg tør nesten å sette penger på at sugar dating blir erstattet med et annet ord så fort majoriteten forstår at det i bunn og grunn går ut på å selge sex uansett hvordan du velger å definere det selv.