Tråd: Sugardating
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kuami Vis innlegg
Du melder deg jo opp på en eskorte side ? Det heter bare sugarbaby istedenfor eskorte? Men men.

Kjør på, virker ikke som du tar til deg noe som blir sakt uansett. Spring ut og gjør dette for og fikse den økonomiske knipen, så kan du komme tilbake her på freak fortelle andre unge jenter hvorfor dette er en forferdelig idé.

Mange unge jenter verden rundt som blir tvunget inni dette arbeidet og ikke har noe valg, mens du velger det får og litt extra penger ?? Du bur i Norge, du har mange, da mener mange andre muligheter en og selge kroppen din.

Se litt vidoer rundt om på YouTube om hvordan prostituerte har det, dette er ikke noe liv. Som nevnt tidligere i tråden leser du bare om alle historiene som går bra, det ekstremt mye elendighet i det miljøet.

Du får gjøre som vil, men jeg råder imot.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig er det synd at andre jenter blir presset til prostitusjon.

Det er jo synd uansett hva det er folk blir tvunget til å gjøre som de ikke egentlig selv har et ønske om å utføre.

Men nå har jeg et valg. Jeg kan gjøre det, og jeg kan la være.
Men ut i fra din tankegang, så kan jeg ikke velge å gjøre det, fordi det er feil ifølge deg. Har jeg da noe valg likevel?

Jeg forstår ikke hva det er jeg gjør som kan negativt påvirke andre som blir tvunget til det.
Da er det forsåvidt bedre at det kommer flere inn i dette frivillig.