Tråd: Sugardating
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det har ikke så mye å si hva det heter, men prinsippene er bare ulike.
Jeg kunne ikke meldt meg på en eskorte-side, men en side for sugardating blir noe annet. Kanskje eneste forskjell er at der ligger det implisitt at man skal ha sex.



Jeg er nok i en såpass økonomisk krise at jeg ser det nødvendig å gjøre dette her. Jeg ser det nå slik at hvis jeg får tak i de pengene jeg trenger, så er alle mine problemer løst økonomisk.

Det er en risiko involvert i dette her, men jeg tror også man kan gjøre dette på en trygg og sikker måte. Det er jo trossalt andre som har vært i sugardating-relasjoner som har vært fornøyde og klart det.
Vis hele sitatet...
Du melder deg jo opp på en eskorte side ? Det heter bare sugarbaby istedenfor eskorte? Men men.

Kjør på, virker ikke som du tar til deg noe som blir sakt uansett. Spring ut og gjør dette for og fikse den økonomiske knipen, så kan du komme tilbake her på freak fortelle andre unge jenter hvorfor dette er en forferdelig idé.

Mange unge jenter verden rundt som blir tvunget inni dette arbeidet og ikke har noe valg, mens du velger det får og litt extra penger ?? Du bur i Norge, du har mange, da mener mange andre muligheter en og selge kroppen din.

Se litt vidoer rundt om på YouTube om hvordan prostituerte har det, dette er ikke noe liv. Som nevnt tidligere i tråden leser du bare om alle historiene som går bra, det ekstremt mye elendighet i det miljøet.

Du får gjøre som vil, men jeg råder imot.