Tråd: Sugardating
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet hva som er virkeligheten.
Jeg bare syntes at det ikke er det samme å si at jeg har lyst å spise middag med noen for litt betaling, som å direkte si til noen at jeg har sex med de for x kr.

Årsak:
Første alternativ så har du mulighet å se an om du vil ha sex eller ikke. God stemning og god kjemi? Kanskje jeg vil ligge med han, da. Utganspunktet er jo at jeg får betalt for å tilbringe tid med de.

Andre alternativ: Avtalen går ut på at jeg skal ha sex med personen uansett hva for en viss pris. Det har da ingenting å si om personen er snill eller slem.
Vis hele sitatet...
Det er påpekt før i tråden at du har en feil oppfattelse av hva sugardating er. Du kan kanskje klare å lure 1 eller 2 kunder og si at du vil ha betalt med en gang dere møtes, og klare å få dratt derfra etter middagen med fortsatt pengene i din lomme. Men skal love deg det blir et helvete hvor de blir sinte osv og du får fort rykte på deg innad miljøet for å være svindler om du ikke følger opp med en neste date med sex. Sex er eneste målet til disse mennene. Tankegangen din og forventningene til dette er sånn alle som ikke har erfaring tror det er, men hør på de i tråden her som har erfaring!

Har det ingenting å si om personen er slem eller snill? Vil du utsette deg for å ha sagt ja til sex for en viss pris og plutselig blir slått, kvelt og voldtatt analt og ikke kan snu fordi han har trossalt betalt for å gjøre hva han vil med deg? Disse mennene er ikke normale! Hadde de ønsket normal sex hadde de gjort det med kona og ikke betalt en jente de ikke respekterer for å få eie henne i x avtalt stykke tid. De få som ønsker normal sex er menn på 60+ som ikke har sex lenger, men det er ikke akuratt koselig med en sånn kropp over seg heller når man er ung og pen..