Tråd: Sugardating
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av kastrertHankatt Vis innlegg
Så du mener 6000kr er innafor siden hun er prostituert uten bakmenn?
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke off topic. I en tråd om en ung jente med pengeproblemer som vurderer å selge sex så er det viktig å fortelle hvordan den verdenen er. Hvis du klarte å tolke ut av det jeg skrev at hun burde selge seg for den prisen (eller noen pris i det hele tatt) så har du jo driti helt i alt annet jeg skrev om hvordan jenter uten bakmenn også tvinges til å selge sex (slik som ts som aldri hadde gjort det om hun ikke trengte penger, derav økonomisk tvang og sannsynligvis noen av de psykologiske tvangsformene jeg skrev om også) og tar stor psykologisk skade av det. Hvordan er det mulig å ignorere og drite i og overse? Det er mer typisk horekunder selv det å drite i alt om hva som har ført til at jenta selger sex og driter i hvordan hun har det, men faktisk bidrar mer til traumene og overgrep mot henne.

Jeg mente absolutt ikke at den prisen eller noen som helst pris gjør det verdt det å bli utsatt for overgrep for et overgrep er det når det er sex med noen man ikke velger av fri vilje eller tenner på og ville ligget med uten pengene som bestemte avgjørelsen.

Selvom du kjenner den siden trenger du ikke poste den til en jente i sårbar situasjon som kan tro at eskorter er glade kåte jenter som blir rike når det ikke er tilfelle på noen måte.