View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Beklager Tom. Men nå er du på feil spor. Du juger så du tror det selv igjen. Det er alt for tidlig å tro at du kan ha et sunt forhold til hasj.

Beklager også at jeg er så feig at jeg tar denne anonymt. Jeg ønsker ikke å diskutere med deg, har bare fulgt tråden din og syntes det var en negativ utvikling at du har begynt å like hasj. Jeg elsker det, og er i eliteserien når det gjelder å finne på unnskyldninger for å fortsette å røyke det. Men innerst inne veit jeg at selv om jeg fungerer i hverdagen, yter hjernen min kanskje bare 75% av det den er kapabel til.
Vis hele sitatet...
Går helt fint. Skjønner godt at du tenker sånn, synd det har blitt så mye styr og negativitet rundt lignende innspill tidligere at du føler du må si dette anonymt.

Orker ikke uansett ikke gjennomføre alle de dårlgie ideene mine fra i natt. Men godt å bare tømme hodet og forfølge alle de forskjellige impulsene. Holder meg clean og stikker ned og pisser mandag i stedet. Hehe.

Sitat av MadameFraulein Vis innlegg
Hun har ikke lov uansett om behandlingen er avsluttet. I følge helsetilsynets retningslinjer risikerer hun jobben om hun dater deg ti år etter avsluttet behandling, for ikke å snakke om en uke etter. Særlig når du er i behandling hos andre instanser.

De bruker jo skjønn, og ser på hver sak som et enkelttilfelle, men det er en heftig risiko for henne.

Beklager dobbelposting, noen tekniske problemer her i kveld :/
Vis hele sitatet...
Er det virkelig så strengt? Trist. Googlet det og så det var en greie å bli forelsket i psykologen sin så da blir det ikke like gøy uansett. Hadde jo vært tidi, burde vært opp til henne. Våre høyst utdannede og betrodde borgere burde virkelig kunne avgjøre sånt selv spør du meg. Men det er det jo ingen som gjør, hehe.

Det var jævlig digg med noen blås etter å ha fått prototypen avgårde, omsider. Og cannabis har aldri vært et problem for meg. For min del er det helt uforståelig at narkomane flest får en sånn "av/på" forhold til rus. Om først noe inntas er det bare å sette alle kluter til og kjøre livet sitt i grøften etter beste evne. Hvorfor er det ingen som klarer å reetablere et balansert forbruk? Jeg tror det handler mer om andres forventninger og hvordan disse smitter over på ens egne. Jeg har absolutt ikke noe problem med å ta en blaze i blant, tvert imot føler jeg meg stort sett bedre i flere dager etterpå. Klarer liksom å forstå hvor jeg faktisk har kommet og hva jeg faktisk har klart. Uavhengig av hva folk som følger med her eller familie måtte mene om det ene og det andre. Det er kjempehyggelig med gode ord og det er kjipt å bli anklaget for å være alt man har jobbet for å forandre. Men når alt kommer til alt så er det bare jeg som vet hvor jeg er mentalt og rusrelativt. Og jeg vet at jeg er på et bedre sted enn jeg noensinne har vært. By fuckin' far.
Sist endret av Tøffetom; 30. juli 2020 kl. 13:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.