View Single Post
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av Patricia Vis innlegg
(...) kommersielle DRITEN av noe Trance som jeg merker at jeg kan forsette lenge om hva jeg mener om det som blir produsert idag. Jeg skal ikke ta det her, da det ikke er meningen med tråden å snakke dritt om alt det som blir produsert nå om dagen, jeg får vel opprette en blogg eller noe. For nå ble jeg gira på å få ut frustrasjonen min over alt det SØPPELET som folk hører på idag som de synes er mad tøft. Det går sikkert begge veier though. Mange mener sikkert jeg er lame som liker dette her. Men av alle de bidragene som kommer inn i tråden så får jeg sterke følelser om hvor mye bra musikk som faktisk har blitt produsert, og hvilken vei alt går ( til helvete, etter min mening )
Vis hele sitatet...
Det er fint når folk har sterke følelser om musikk. Heldigvis har alle forskjellig smak, så det kommer låter og artister i alle former.

Uansett, jeg har ikke noe spesielt forhold til dagens trance, så dette er ikke et fanboyinnlegg; vil bare påpeke at jeg var akkurat som deg før - irriterte meg over "den dårlige utviklingen" til musikksjangeren jeg var mest glad i.

En dag skjønte jeg at jeg gikk glipp av mye med denne holdningen. Greit at 80% av det som kom ut i den sjangeren på dette tidspunktet var dritt med stor D i mine ører, men jeg hadde gått glipp av så mye bra hvis jeg hadde fortsatt med den holdningen om at "bare det gamle er bra".

Jeg oppdaget haugevis med nye artister som gjorde ting som hørtes bra ut, uansett om det var en ny tolkning av sjangeren, eller at det var...noe annet bare. Ikke bare det, men når man virkelig gir faen i hva som er "kult" (for "mainstream" folket) , eller hva som er "ekte" (for "oldschool" folket) og bare går etter det som man selv synes høres bra ut...satan, da snakker vi om mange gode opplevelser!


Jeg skal ikke lære deg hva du skal synes om noe som helst, eller hvordan du skal lytte til musikk, men dette er bare et tips fra en som er i overkant glad i musikk og som oppdaget så mye mer når jeg skjønte dette..
Sist endret av bleh; 16. februar 2015 kl. 00:52.