View Single Post
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Husker dere DJ Stigma og Greedy Records sendte i to timer fra Arkaden hver lørdag på Radio Oslo? Avsluttet alltid med et 45 min. DJ-set. Ukas høydepunkt Har fortsatt noen gamle opptak liggende på kassett et eller annet sted.
Vis hele sitatet...
Kult å høre at du setter pris på det gamle, mental!

Forøvrig så kommer det masse gode bidrag her. Kult å se at det er ekte trance fans her. Forøvrig bare å forsette med gode bidrag om ekte trance og ikke alt det nye, kommersielle DRITEN av noe Trance som jeg merker at jeg kan forsette lenge om hva jeg mener om det som blir produsert idag. Jeg skal ikke ta det her, da det ikke er meningen med tråden å snakke dritt om alt det som blir produsert nå om dagen, jeg får vel opprette en blogg eller noe. For nå ble jeg gira på å få ut frustrasjonen min over alt det SØPPELET som folk hører på idag som de synes er mad tøft. Det går sikkert begge veier though. Mange mener sikkert jeg er lame som liker dette her. Men av alle de bidragene som kommer inn i tråden så får jeg sterke følelser om hvor mye bra musikk som faktisk har blitt produsert, og hvilken vei alt går ( til helvete, etter min mening )