View Single Post
Nr 1, ikke stjel medisinene til faren din. Hva vet du om han feks ikke kan dra på jobb fordi han trenger den medisinen, og du gjør at han får et angst og smertehelvette når han ikke har nok?

Nr 2, så finner han ut at du har tatt pillene til slutt. Da mister han tilliten til deg, og det er ikke et par piller verdt.

Nr 3, ikke hør på hva folk sier når de sier at "jeg har fint tatt 6 mg med sånn og sånn, så da kan du også gjøre det." hvor stor dose du kan ta av xanor kommer veldig an på. Mange faktorer som spiller inn men blant annet hvilken styrke det er på xanoren. Høyden din, vekt, toleranse osv. For noen uten toleranse ville jeg kanskje anbefalt 0.5 til 1 mg, men ikke ta mer. Er bedre å ta for lite enn for mye. Man kan bli helt ute av å ta for mye, så det vil du ikke.

Jeg vil uansett fraråde deg til å gjøre dette på det sterkeste. Å potensielt ødelegge ditt forhold til din far er ikke verdt det. Å bli helt ute og gjøre ting du angrer på er heller ikke verdt det. Hva om du tar et par og finner ut at du liker det, plutselig tar du flere piller og om en kort stund er du avhengig og blir pillemisbruker?