View Single Post
OMG, kjære trådstarter, vær forsiktig med de pillene der og ikke hør på han "mister 7-8stk" over her. Hvis du ikke vet hva det er, så hiv dem eller gi dem bort hvis du bare har noen få. Har du funnet flere titalls eller hundrevis, selg dem.

Ikke hør på de over her som sier du skal ta 4-8mg(4-8piller), og drikk for faen ikke alkohol. Jeg kunne gidd min venstre arm for å kunne slette benzodiazepiner fra hukommelsen min, og reversert alle tabbene jeg har gjort på dem. Å si til noen som ikke vet hva den pillen der er, at joda, spis åtte stykker... Det grenser til ondskapsfullt.

Google litt om alprazolam da. Bartard stories. Du finner ikke flere syke, livsødeleggende og historier på hele jævla internett. Spesielt med alkohol kombinert.

Ja det er "likt bein". De tilsvarer en halv xanor 2mg, stick, bikkjebein, eller hva man kaller det. Panikkangstmedisin er det utskrevet som i norge.


Dessuten har felleskatalogen identifikasjonssøk til dere som måtte lese dette i ettertid. Jeg er usikker på om akkurat denne pillen kommer opp da, jeg tror kanskje ikke det, men uansett en nyttig funksjon for alle som lurer på hvilke piller man har..
Sist endret av TrippyKing; 21. juli 2016 kl. 23:21.