View Single Post
Dette er ikke noe å uroe seg over. Alle som har drukket alkohol har opplevd pinlige situasjoner og gjort dumme ting. Men en del av livet er å falle innimellom. Da er det viktig å tenke positivt og gjøre det beste ut av det som har skjedd, og reise seg opp igjen.
Du sliter med fylleangst for noe som skjedde for 3 år siden, tenk litt over det. Jeg kan garantere at dette er glemt fra alle som såg deg. Du skadet ingen, og du kom deg trygdt hjem. Det er det viktigste. Jeg har gjort utrolig mye dumt på fylla og tenkt at nå går alle å snakker om meg. Noen folk er veldig opptatt av hva andre synest om dem. Dette er veldig selvdestruktivt og unødvendig. Såklart skal man oppføre seg så godt det lar seg gjøre men husk hva du selv tenker om andre. Sitter du å tenker på den fulle gutten eller jenten du såg for 3 år siden gjøre noe litt pinlig. Nei. Ikke vær redd for hva andre tenker, for folk er i de fleste tilfeller opptatt av seg og sitt. Følelsen av at folkene som har sett deg driver å tenker på deg som en idiot eller klovn er veldig liten. Jeg tenker hvertfall veldig lite negativt om andre i lengre perioder. Det er mer meg selv som jeg tenker på.
Det smarteste du kan gjøre nå er å dra tilbake og gjenskape situasjonen, men med mye mindre alkohol inne i bildet. Le litt av det og tenk positivt. Det er kun oppe i ditt eget hodet tankene fra den dagen surrer. Kom deg opp igjen på hesten igjen å ikke la noe helt ufarlig og teit som dette ødelegge dagene dine. Jeg personlig og ingen i min vennekrets går å snakker negativt om bekjente som har vert full. Kanskje noen fortalte det dagen etterpå til en venn men, aldri i verden om folk tenker sånn som du føler. Prøv å ikke lete etter feilene og ugleblikkene, for da finner du de. Dette er typiske angst tanker. Realiteten er helt annerledes. Dette er kun i ditt eget hodet. Og hva så om noen tenker noe negativt om deg? Det er de som er noe galt med og ikke deg. Husk alle som drikker har dritte seg ut på fylla. Hold hodet hevet og slutt å tenk negativt. Du virker som en omtenksom og snill jente. Dette er gode egenskaper. Bruk de til noe godt og legg dette bak deg. Kanskje det vil hjelpe å snakke med legen og få en samtale hos psykologen. Du treffer større kvist enn dette i livet. Det handler om å stå igjennom det som har skjedd. Dette er noe jeg ville hatt litt fylleangst en dag eller to for. Ikke tenk mer på det som om det var så ekstremt flaut. Tiden er forbi for lengst. Husk at man lever bare en gang. Nyt livet og snakk med en du stole på hvis noe ubehagelig skjer. Det dummeste er å ødelegge hverdagen sin pga. dette. Ta tak i det nå, få snakket ut. Bli ferdig med det. Lykke til, dette order seg. Men du må tørre å åpne deg mer, venner og slikt vil deg ikke noe vondt.
Lykke til, og kos deg med alkohol.

Bare for å nevne noe idiotisk jeg har gjort på fylla

- Slossing (Ikke bra, pinlig)
- Være stupfull lenge før andre, og sitte på vors å ikke kunne uttale en setning engang.
- Solgt bilen min og kjøpt ny uten å huske det.
- Sovne i middagsbesøk med familien.
- Spydd over hele meg og sofaen til kompisen min også prøve å tenne på sneipen igjen etter å ha mistet den i spybøtten min.
- Skjelt ut mor og far.
- Spy over fjeset på en jeg rotet med.
- Idiotisk hærverk.
- Bruke 5000 kr på hamburgere og vaffler.
- Stjelt microvnen fra taxisentralen i bygden for å bli tatt med den under armen av politiet som lo seg skakk ihjel.
- Rotet med damen til kompisen min.

Listen er lang og de fleste tingene ordnet jeg opp i dagen etterpå med en enkel telefonsamtale. Vi har alle vårt å stri med, men jeg har lært av mine feil og gjør de ikke igjen.
Sist endret av Plataoplomo; 20. april 2017 kl. 02:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.