View Single Post
Sitat av cansas Vis innlegg
Nøyaktig det samme jeg hadde.

Fett, typisk dame-feit, rundt midjen. Jeg gikk ned til 60kg engang, og allikvell var fettvalkene der. Når jeg målte østrogenet, var det neste tredobla, fikk estrogen-blokker, og etter noen uker så jeg tydelig endring, ble på en måte mye strammere. Jeg slet som faen med å legge på meg muskler når østrogenet var høyt,

Har du fett i brystpartiet og?

Du må dra til en lege og få en hormonsjekk, spør om total testo, fri testo, SBHG og østrogen. Har du målt østrogen? Og kom tilbake til meg, så skal jeg se på tallene.

Du må ikke ta Arimidex, alle estrogen blokkere her til lands funker like bra, men du må ta små mengder, siden de funker såpass fort. Innen 3-4 uker ser du klar forskjell vil jeg si.

Jeg anbefaler å ta en hormonprøve hos fastlegen, og er østrogenet for høyt, drar du til en privat urolog(ColoseumMann) og be om estrogenblokker. Dem tar deg seriøst der, fastleger har null peiling.
Vis hele sitatet...
Ganske interessant det du forteller her. Og ja det er endel fett i brystpartiet også. Så typisk er det rundt livet (love handles) og brystpartiet. Og det er akkurat disse områdene en kar ikke ønsker fett på. Heldigvis er det ikke mye men uansett.... Tok blodprøve nylig ja. Og S østradiol var på 0,11. vet ikke om det sier noe? Legen sa at blodprøven var fin... men lurer likevel på om det er noe ubalanse der.... fordi det virker slik.

Hvilken lege på coloseumMann er det du anbefaler? Siden dem er urologer... er det ikke endokrinologene som skal være eksperter på dette med hormoner?
Sist endret av Oslogutt83; 19. juni 2020 kl. 22:18.