View Single Post
Har ikke så mange erfaringer men akkuratt en go makka og lyrikka trip husser man ja�� fikk du den "lsd/sopp" effekten du? Jeg husker jeg og en kammerat delte på 4 brett med 300mg, og masse annet tydligvis fikk vi høre av fruen dagen etter �� etter 2 brett vær så begynte vi først og sitte på gulvet og teigne begge to, og så ble det litt svart og så husker jeg vi satt og ga hverandre øre-tævar (bitch-slaps). Vi hadde sutti slik i 2 timer tror jeg før vi ble avbrutt for tydligvis så gikk det ganake hardt for seg�� helt til slutt så satt vi og tattoerte hverandre, noe som idag ser helt jæveligt ut men man har da et minne for livet der �� men akkurat hvor mye det gikk av annet den kvelden er litt vanskeligt og svare på siden denna duden hadde med citodon, xanor,ritalin,adderal,oxynorm samt tramadol. Vi spiste ikke alt og blanda heller ikke mer enn hva vi "trodde" skulle gå bra, og det gikk så d susa gitt ���� aner ikke om dette har noe med tråden og gjøre men ble litt opphengt for har sitti og knaska lyrikka og skyti før og imens jeg skrev dette �� 1 time og 54 minuter tokk det visst ��

Over og ut ��