View Single Post
Har lenge slitt med aspergers og aldri hatt venner og hatt ett ønske i flere år å dø. I vidregående hadde jeg ingen venner og jeg ruste meg daglig på hasj, valium, tramadol og noen ganger kokain pga kjedsomheten. Rus var det eneste som gjorde at det ikke klikka heilt for meg. Jeg ble nettopp lærling og flytett vekk fra hjembyen min. I den nye byen har jeg ingen ruskontakter og begynte å kjede meg ekstremt så begynte å trene mye. Jeg kjøpte prohormoner og har tatt det siden august nå. Jeg fikk tak i noe equipose og begynt å ta det men stoppet ikke med tablettene.

Dette er hva jeg har tatt. 25 september begynte jeg med 120mg trendione. etter 9 dager droppet jeg ned til 60mg siden jeg fikk så ille ''pumps'' i hendene når jeg arbeidet. Dette tok jeg i 9 uker når jeg begynte å ta 60m epistane med dette også. Dette var når jeg begynte å ta equiposen. I denne periodene begynte jeg å få ekstrem andpustenhet noe som flere av mine medarbeidere kommenterte. Men så har jeg lagt på meg 20 kilo over en 4 mnds periode. Flere ganger føltes det ut som jeg ble ''kvalt'' når jeg jogget eller gikk. hitil var dette de eneste side effektene jeg hadde hatt. Jeg brydde meg ikke om dette siden jeg gir faen i liver mitt uansett. Jeg tok epistanen med trendionen i 4 uker før jeg stoppet.

25 desember begynte jeg med et produkt som inneholdt 10mg msten, 30mg m14aad, 15mg trendione og 40mg hexadrone. Jeg tok to tabletter av disse hver dag.
Jeg hadde ingen side effekter intill jeg begynte å få en merkelig følelse under ribbeina. Det har gått 6 dager og når jeg tråkker hard eller hopper kan jeg ''føle'' leveren min eller jeg tror det er leveren.Det er ekstremt vanskelig å spise mat nå og jeg får rare kramper i den nedre ryggen min. Jeg kan heller ikke tisse når jeg står oppreist. Jeg må sette meg ned. jeg har økt equipose dosene sånn at jeg ikke skal bli mindre, men er redd for at jeg har gjort noe galt med leveren min. Jeg er redd for å gå til lege siden jeg har blitt anmeldt for rus før og mora mi sendte en bekymrings melding til legen for rusbruk for et år siden ca. Jeg ble også tatt for å importere noe kodein for et år siden også så jeg vil ikke blande inn det offentlige. Jeg prøver å finne innformasjon på nettet men det er lite der ute. Ingenting samsvarer med det jeg opplever. er det noen der ute som vet hva som kan ha hendt. Føler at visst jeg bare kunne få rust meg på det jeg ville så ville jeg aldri ha snudd til steroider. Kjeder meg 24/7.