View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil ikke jinxe noe, men kan virke som at det roer seg nå. Mindre varm, nervøs og ikke like harde pulsslag. Eneste er at hendene mine er litt hovne nå, men har jo tastet på tlf i hele natt.

Jeg kom på at jeg hadde jo en betablokker igjen fra da jeg gikk på det hver dag mot angst og uro. Det brukes gjerne betablokkere i tillegg til benzo på sykehuset når de får inn noen med overdose eller panikkanfall.

Mulig det er den som hjelper. Eller så har jeg bare ridd av verste stormen. Håper jeg. At det ikke blusser opp igjen...

Dette er på langt nær den verste reaksjonen jeg har hatt på drugs, men den var anderledes, jeg er alene og vil ikke oppsøke hjelp så da ble det skummelt. I tillegg bryr jeg meg vel litt mer om å ikke dø nå enn jeg gjorde før. = lettere redd. Etter det panikkanfallet hvor jeg ble innlagt på sykehus og det kunne hatt fatalt utfall pga overbelastning på hjertet så har jeg nok blitt traumatisert...Det er det skumleste jeg har vært med på. Og jeg har nesten blitt banket til døde av eksen min...

Er fortsatt ikke der at jeg klarer å sove. Selv om jeg er ganske trøtt. Forhåpentligvis gikk det bra denne gangen også .

Har ikke lyst til å utsette meg for dette igjen.