View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg føler med deg. Har vært der mange ganger selv. Selv om jeg har opplevd dødsangst Og panikkangst på nedtur så har jeg gått på en ny smell gang på gang. Regner med du ikke har noe beroligende tilgjengelig benzo eller sovetabletter? Men det har ihvertfall hjulpet meg ut av knipa noen ganger. Men det beste er at du blir så skremt at du ikke gjør det igjen. Det er helt for jævlig å være der du er nå. Jeg fikk sykebil til å hente meg en gang, da ble det konstatert raskt panikkanfall på nedtur. Har du noen til å være med deg kan det hjelpe. Vær sterk
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt ekstreme panikkanfall før hvor jeg har blitt hentet i ambulanse og masse tester på sykehuset, et overarbeidet hjerte og benzo IV.

Dette har vært anderledes. Kjenner ikke igjen den nærheten i hodet og svimmelheten..Pulsen er roligere nå, men kjennes som at blodtrykket er noe høyt.

Jeg tok et halvt bikkjebein. Er skeptisk til de jeg har for de er av samme utseende som en del tok overdose på. Var mye om det i avisene. Men har jo sett en kompis svelge fire stk på rappen liksom.

Er vel bare redd for å gjøre vondt verre nå. Pluss jeg skal ta pisseprøve om 9 dager så må være forsiktig med benzo. Det sitter i en stund hos meg.

Lurer på når jeg skal få sove. Jeg er trøtt, men når jeg prøver øker bare pulsen igjen. Og det svimler jo. Så...

Dette suger. Har ingen som kan være sammen med meg nei. Håper på å kunne holde dette skjult. For det går egentlig mye bedre med meg. Ble bare en liten sprekk nå. Det gav ikke mersmak for å si det sånn.