View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Gi meg gjerne navnet på legen & psykologen som sa det der, evt skaff meg en kilde på deg. Finner nada om det på nett at flein & hasj har samme virkning mot samme senter i hjernen.
Hadde dette vært sant så hadde det nok vært MYE mer informasjon rundt det.
Det er forsket på så lenge nå at cannabis gir IKKE psykose uten en at en latent lidelse ligger i bakgrunn.

Kjipt og høre det har gått sånn med deg & dine bekjente, men dere var nok utsatt for det da dere begynte og røyke.
Kjenner flere som har røyka i 10år+, ikke 1 av de har opplevd noe ubehag av det bortsett fra å grønne & blodtrykksfall.

Du sier selv du fortsatte og røyke etter psykoser noe som for meg bare blir latterlig.

Ikke skyld på cannabisen, det var selv et valg du tok.
Vis hele sitatet...
Eh hvis du ikke veit at cannabis inneholder psykoaktive komponenter har du ikke mye å leke viktigper på høy hest i denne tråden å gjøre. Og nei du får ikke navnet på behandlerne mine eller "kilde på meg" med privatinfo hvem tror du at du er?

Det er cannabis som utløste mine psykoser, ikke noe annet. Var ikke utsatt for det nei, det tror jeg jeg, slekta mi og behandlerne mine veit bedre om meg enn en "hasj er bare fryd og gammen"propaganda fyr som ikke kjenner meg veit så lukk kjeften med det cocky forsøket på angrep og hersketeknikk. Men ja jeg burde ikke prøvd å røyke igjen etter første rusutløste psykose. Trodde det ville gå bra å røyke noen uker, mnd, senere , for det hadde jo gått bra døgnet rundt i mange mange år, men etter først å fått ruspsykose tåler jeg ikke å puffe. Savner det heller ikke for psykosene var så pregende og jeg innser hvor latterlig teit jeg var når jeg i alle åra før pusha hard "procannabis" propaganda og mente at det var ufarlig og la skylden for forskningsstatestikken på brukere som allerede var psykisk syke for det kunne jo liksom aldri være bare hasjen sin feil.