View Single Post
Testet denne metoden, men var ikke særlig imponert. Godt mulig jeg gjorde det feil, første gang, og var utålmodig i tillegg Men jeg la en 0,5 over gj.snitt bruning i en skje, som var fylt halvveis med olje. Tok lighteren under, og brente til bruningen løsnet seg opp. Deretter helte jeg det over i yogurten. All bruningen var ikke blanda med olje, den lå bare på bunn. Er dette riktig? Jeg satt og ventet i 4 timer, for å sjekke om det var like sykt som folk har sagt. Etter 2 timer begynte jeg å kjenne det litt, men der stoppet det, ble litt gladballe, men ikke noe mer, i tillegg var det bruning. Noen tips om hva jeg gjorde galt, og hva jeg må gjøre neste gang?Tenkte også på at smør kanskje kunne vært noe, istedenfor olja. Hobitten-premiere på onsdag, i 3D!!!! Så kjappe svar hadde vært bra tenker evt. 1g, men litt skummelt hvis det blir for mye, med tanke på at jeg sitter i en kinosal, med en kompis som ikke røyker, og ikke er noe stor fan av det! Skal nevnes at jeg er ganske innrøyka, vet ikke om dette har noe å si? setter pris på flest mulige svar, og mange nye måter å få i seg hasjen på