View Single Post
Jeg har selv sett gutter og jenter i leiligheter fulle av sprøyter på gulvet, sengen og badet. Blodflekker på laken, puter og så videre. De vasser i søppel og fordervelse av sitt eget liv. Hver dag er en jakt på mer penger til heroin. Enten det er å lete etter tomflasker i søppelbøtter, selge piller eller stjele alkohol fra butikker. Mat blir det lite av, og spør du meg virker det som om de nærmest er vandøde bland de levende. Selv øynene deres mangler gnist og liv. Det er nesten som om det ikke er noen hjemme, for å si det sånn. Som om det kun er stoffet, heroinen, som styrer alle behov og impulser. Det er et skikkelig trist syn, og jeg blir direkte lei meg over at noe sånt skal ødelegge livene til mennesker. Disse er ikke engang eldre enn meg, og det er ikke vanskelig å se hvilken retning livet deres går.

Samt overdoser som resulterer i koma. Tenk deg å ha hele familien rundt sengen din når du våkner. Moren som gråter, faren som senker hodet i fortvilelse og hele pakken. Du er selvfølgelig fri til å gjøre akkurat hva du vil for min del men jeg[COLOR="Red"] fraråder deg dette på det sterkeste[/COLOR]. Som Wonderland her på freak sier; alle har kontroll helt til de mister den. Når du kan stoppe vil du ikke, og når du vil klarer du det ikke.

Her er en tråd om injeksjon av substanser for skadereduksjon: http://freak.no/forum/showthread.php?t=260521
På toppen av tråden er det laget en advarsel.
Sist endret av Lucy In The Sky; 3. desember 2013 kl. 11:54.