View Single Post
Halveis OT men i går hadde jeg temmelig merkelige effekter på en rosa supermann. skyfex og dexter satt og spilte Burnout Revenge på 360'n min og jeg lå i den andre enden av rommet og så på TV'en de spilte på. Plutselig ville det være noe HELT annet på TV'n (husker ikke så mange av dem, men den første var at plutselig var det et par barnesoldat i Afrika med AK-47 som smilte mot kamera eller noe sånt, á la den reklamen som har gått på TV for magasinet).

Det var ganske kult men bare lurer på hvor vanlig det er! Var ganske sliten også (hadde sovet ca 4 timer det døgnet pga eksamen) så kanskje det hadde noe å si. Eller er det bare vanlig å se rare ting på TV'n på knips? (En internettvenn fortalte meg om en gang han hadde tatt 5 knips av en eller annen type og sett på Kill Bill vol1 for første gang, og etter filmen snakka de litt om den og han hadde sett mange scener som ikke engang var i filmen)

Hehe tøff effekt uansett 8)

edit: Fikk også litt rare effekter på andre mennesker, når jeg ikke så på dem kunne jeg se i sidesynet at de så på meg så jeg snudde meg mot dem men de så visst en annen vei. Og plutselig jeg så en annen vei så det ut som skyfex stod i kampsportstilling mens han spilte men jeg så raskt at han satt på stolen. Rare greier hehe.

Måtte bere dele dette siden det var så fascinerende og jeg er litt som ei lita jente på julaften nå 8)
Sist endret av larsdood; 3. juni 2007 kl. 06:34.