View Single Post
Trenger litt hjelp med en film eller kanskje en serie jeg så på svensk tv 4 eller noe midt på nattet i en ukedag.
Det jeg husker var at settingen var litt sånn sci-fi (og low budget). Det var en fyr som så helt sinnsyk ut, som var på middag hos en dronning som hadde en sønn som var prins. Han skulle gifte seg med en prinsesse, men prinsessen hadde vært utro, noe denne mannen visste om. Så til middagen hadde han kokt kjøtt av prinsen, og vinen til maten var laget av blodet hans. Og alt var så sykt, fordi dronningen spurte liksom hvor prinsen var, men da begynnte han som hadde drept han å le skikkelig høyt og hoppet opp og fortalte moren til prinsen at hun liksom satt å spiste kjøttet hans.. Helt sært.. Men var en viss underholdnings verdi i det..

Håper på svar

En serie til jeg lurer på !
Det er en animasjons-serie som gikk på tv norge etter jul for 5-6 år siden.
Handlingen foregikk i Amerika. Handlet om en ung gutt, hvis foreldre egentlig var fra verdensrommet. Han hadde etterhvert en hanske, som han kunne løfte ting med, ved hjelp av en eller annen "kraft" han hadde siden han var partly alien. Sinnsykt spennende serie, som jeg gjerne skulle hatt tak i.
Husker også at måten de kunne se om andre også var fra verdensrommet på, var at de kunne gjøre noe sånn sært med øyet, som fikk det til å gå en slags "bølge" i fargene man har rundt pupillene..

På forrhånd takk!