View Single Post
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Trådstarter
158
Sitat av Sinken Vis innlegg
Jeg kan innrømme at HVIS det er Aliens, så ja, gir dette mening. Problemet her er det faktum at det er utrolig mye større sjanse for at det er noe som helst annet. Man kan bruke det argumentet der til absolutt ALT

Bilde 1 kan være smuss på linsen, så jeg vil ikke påstå at det er et bra bilde.
Bilde 2 sliter jeg med å se hva i det hele tatt er selv om jeg zoomer inn. Mulig jeg begynner å bli svaksynt?
Bilde 3 er et lys som beveger seg? Som de skrev der, så er det første jeg tenker fly. Fly som i et fly med mennesker i, ikke aliens
Vis hele sitatet...
Ja det er ikke bra bilder... Poenget er at det er ikke helt uten grunn at UFOer knyttes til Hessdalsfenomenet. Det er pga observasjoner som det.
Jeg tenkte jeg slapp å forklare den siste linken, men de referer til to lys, det ene var et fly. Jeg må innrømme at jeg synes det er rart det ikke var flere bilder som forklarer det som står der.

Sitat av Sinken Vis innlegg
Jeg har ærlig talt ikke tid til å se en video av folk som snakker opp og ned i mente om et sitat. Link meg noe jeg kan lese, så kanskje. En YouTube video kommer i 99% av alle diskusjoner til å bli ignorert, fordi selv om du kanskje finner den interessant, så gjør de færreste andre det.


Uansett. Et sitatet er ikke bevis. I tillegg så sier kun sitatet at de er bekymret for det.

Så ditt bevis her er en fyr som sier at andre folk sier at de er bekymret for noe. Disse folkene som er bekymret for UFOer har ikke nødvendigvis noe bevis heller. Så i bunn og grunn må det litt mer til enn som så...
Vis hele sitatet...
Her er vi tilbake igjen. Dere tror ikke på noe som blir sakt før dere kan se det bevist. Da kan vi like gjerne la være å snakke om det før vi har soleklart bevis. Det er ikke en fyr, det var sjefen av CIA, og videoen handler ikke om han, men de prøver å samle mange troverdige historier. Spol tilbake så får du høre flere. Videoen handler om hele fenomenet, ikke bare det sitatet. Jeg kan ikke sende deg noe å lese akkurat nå, men kanskje jeg får noen bra kilder på avsløringen i morgen.

http://www.citizenhearing.org