View Single Post
KasperAG's Avatar
Trådstarter
105
Har ikke prøvd en hel dose LSD før - men det står definitivt på lista nå. Jeg skal dog vente noen måneder, ønsker ikke å forkludre erfaringen med mikrodosering. Det betyr også at jeg ikke tar noen andre psykedelika - men i løpet av de neste to månedene kommer jeg til å ta meg en J i ny og ne. Det var veldig vanskelig og en lang prosess å få tak i LSD-en. Alle mine bekjentskaper som kan skaffe alt mulig kunne ikke levere det. Usikker på årsaken, annet enn at det er lite utbredt.

Dag 12. Hadde en del febersymptoner og hodepine gjennom gårsdagen, og lite energi. Selv om jeg vet det er fordi jeg er forkjøla eller noe annet fysisk har jeg for første gang opplevd en bekymring og redsel. Rett og slett livredd for at hele mikrodoseringen var et luftslott som nå hadde punktert - og jeg falt i bakken - og ned i bakgrunnen. Lettelsen var derfor enorm da jeg våknet i dag og merket at hodet var krystallklart - og jeg spratt opp for å komme i gang med dagen. Merket meg at jeg var på skjerm, data/mobil/tv i tolv av femten våkne timer mens jeg lå syk. Dette har tidsmessig også vært der skjerm(mis)bruket har ligget på de siste 10-15 årene. Livet i de dagene jeg har mikrodosert har dog skjermbruken ligget på 3-4 timer totalt. Altså en enorm nedgang i antall timer. Jeg har ikke bevisst forsøkt å kutte ned på skjermbruken etter oppstart av MD - dette er noe som har skjedd helt naturlig. Jeg har istedet brukt tiden på å stikke ut, ordne med chiliplanter og andre nyttevekster, ryddet og satt igang prosjekter i hjemmet. Det er en sinnsykt digg følelse å bli kvitt den tvangstrøya min skjermbruk var. For all del, gaming, mind-numbing realityserier og dokumentarer og stupide mobilspill har hjulpet meg gjennom hverdagen mens jeg var alvorlig deprimert og slet med angst. Men det gjorde meg ikke friskere. Det fungerte, på en måte, som benzoer for meg.

Denne voldsomme nedjusteringen av antall timer foran skjerm har blitt en selvforsterkende positiv sirkel for meg. Jeg føler meg enda bedre av å gå ut i hagen og plante noen gulrøtter fremfor å vinne noen battles i World of Tanks Blitz. Fordi en seier i Blitz kun gir meg en kortvarig "fix" som varer noen sekunder, mens plantingen av gulrøttene gir meg varig positiv energi og glede.

Har lurt en del på hvordan mitt weedkonsum vil kunne være under mikrodosering. Tidligere har jeg ikke klart å begrense meg i lengden når jeg har hatt slikt i hus. Nå tenker jeg at jeg vil røyke fordi jeg har lyst til å kose meg en kveld. Tidligere røyka jeg fordi jeg MÅTTE. Er det noen som har erfaringer med dette som leser tråden hører jeg gjerne fra dere. Jeg får uansett ikke testet denne hypotesen selv på en stund. Tørken er reell, jeg gidder ikke betale 1000,- for 2,5g. Så nøden er jeg ikke. Men jeg er helt sikker på at jeg hadde vært så nøden at jeg hadde betalt både 1000,- og mer for noen få gram dersom jeg ikke hadde mikrodosert.