View Single Post
Hva er det egentlig som blir solgt som speed,pepper,amfetamin i Oslo om dagen, noen som vet? Jeg brukte en del pepper før. ca 15 år siden, men hadde ingen fast kontakt på dette og kjøpte derfor en del forskjellig ymse kvaliteter. Alikevell var det slik at en kvarting (sikkert alt fra 0.10 til 0.30 egentlig 0.25) av dette som regel gjorde deg rimelig speeda og, hva viktigere er,det ga en "go følelse" i tillegg som er litt vanskelig å beskrive men som jeg mener er helt borte fra dagens pepper, i hvertfall den jeg har vært bort på. Det var på en måte en ekstra dimensjon til hele pakka, utover den vanlige energi/våken/fokusert(eller opphengt) effekten som gjorde at alt føltes litt deilig, hvis dere skjønner. Det å reise seg fra stolen var deilig, å gå var deilig, ta en sigg (har forøvrig slutta med å røyka da) tilogmed å pisse var nice.

I dag får mann, litt men ikke mye av den våken/fokusert delen men ikke spesielt mye energi og den aufori/god følelsen er helt borte. Har kjøpt en del nå i det siste 2-3 månedene av forskjellige folk og det har vært flere forskjellige typer og kvaliteter. men alle med det til felles at de er vesentlig svakere og helt uten denne go følelsen.
Og det er selve poenget mitt også hvor har det blitt av den!

Er helt inneforstått med at dette er (og kanskje særlig dette)et toff som så til de grader blir bøffa ut og at det. når det kommer på gata, er blitt halvert i styrke først i ett ledd og så 1 til 2 ganger til etter dette men slik var det før også og da ble man (eller i hvertfall jeg)i betraktelig mye bedre form.

Har som sagt vært forskjellig ting, jeg har kjøpt men mye har lukta slik som i gamle dager, den lett kvalme blomster aktige som alle som har luktet på kan gjennskape eller i det minste husker godt. Det er jo ikke noe kvalitetstegn som sådan siden det i ren form ikke skal lukte noe så vidt jeg vet, men jeg tenkte det kanskje var en pekepinne på at produksjonen ikke var vesentlig endrett og forskjellen i kvalitet ikke kunne tillskrives dette.
Jeg har også tenkt på at det jo er lenge siden sist og at jeg har blitt en "gamling" men jeg synes forskjellen er for stor til at det alene kan forklare det.
Naturlig nok har kvaliten varert også nå, og det er selvfølgelig forskjell på å kjøpe en 5`r hos noen fremfor en dude på gata som har delt denne opp i ytterlige 2-3 deler.

Noen som har opplevd dette og eller kan forklare hva som har skjedd?