View Single Post
Sitat av Passiv Vis innlegg
Ja, men har ikke rørt benzo på litt over et år nå.

Her i bygda har florert med disse ungarske glassa i årevis, trodde disse var vanligst på landsbasis.

For 3-4 år siden spiste jeg opptil 2 glass i måneden. Mener å huske at jeg hadde samme utløpsdato som de glassene på bildene som blir linket til i tråden her. Muligens 2021, det er som sagt en stund siden jeg har tatt.

I alle årene jeg har vært borti disse glassene har det aldri vært fentanyl i vært fall. Mistenker clonazepam og/eller clonazolam. Effekten har variert fra svært lite virkestoff til omtrent som på brettene fra galenika.
Vis hele sitatet...
Flott, svar! Hvor mange tok du fra disse glassene for å oppnå en god form med en joint? I tillegg til å nyte de angstdempende effektene 70 timer senere? Regner med at de varierer i styrkegrad av både clonozam og klonasepam fra sikkert 0,5 til 2 per pille? Eller er det en jevn styrkegrad i de vil du si? Er det litt gambling med disse ungarskproduserte jævlene tror du?

Mulig samme batch?

https://www.drugsdata.org/view.php?id=4433&mobile=1
Sist endret av Maurjegeren; 19. august 2020 kl. 21:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.